Certifikat

Tilldelad eKomis Silverkvalitetsstämpel!
Tilldelad eKomis Silverkvalitetsstämpel!
pinkorblue.se
pinkorblue.se
Babyutrustning och barnprylar i stort urval till kanon-priser. Beställ över 1000 kr så bjuder vi på frakten!

Fler

• Betyg
    (högsta först)
  • Betyg
    (lägsta först)
Det skulle ta 2-5 arbetsdagar att få produkten och nu 12 arbetsdagar senare har jag fortfarande inte fått någon ***.
Allt har fungerat utmärkt!
Vi beställde ett dockhus och en bilbarnstol. Bilbarnstolen dyker upp och vi aviseras inte angående att dockhuset saknas. Jag mailar och frågar och får veta att dockhuset är slut. Då har det redan gått för lång tid för att vi ska kunna beställa huset från någon annan. Nu får min dotter inte det här huset till sin födelsedag och det känns jättetrist.
snabbt leverans
Jag råkade beställa fel produkt, men det var mycket enkelt att returnera. Utmärkt service!
Toppen!
Lätt att beställa och imponerande snabb leverans. Jag är supernöjd.
Bra och snabb service av *** på kundtjänst.
Snabb hantering, enkel och smidig betalning
pinkorblue.se Hej och tack så mycket för ditt omdöme! Vad bra att du blivit nöjd med så mycket, vi hoppas att du är nöjd med produkterna också :). Vi önskar dig välkommen åter och en trevlig helg. Med vänliga hälsningar, Jonas pinkorblue.se Your pinkorblue.se team
Snabb service/leverans, bäst pris & bra produkter.
pinkorblue.se Hej och tack så mycket för ditt omdöme! Vad fint att du blivit så nöjd med allting :)! Vi önskar dig välkommen åter och en trevlig helg. Med vänliga hälsningar, Jonas pinkorblue.se Your pinkorblue.se team

Vad är eKomi?
eKomi tillhandahåller en opartisk och neutral feedbacksamling och förvaltningstjänst. eKomi samlar autentiska kundomdömen för butiker, produkter och tjänster.
eKomi Sigill