Certifikat

Utsedd med eKomis Bronskvalitetsstämpel!

Utsedd med eKomis Bronskvalitetsstämpel!

pinkorblue.se
pinkorblue.se
Babyutrustning och barnprylar i stort urval till kanon-priser. Beställ över 1000 kr så bjuder vi på frakten!

Fler

Färre

Autentiska kundrecensioner - från kunder till kunder

• Bedömningsdatum
    (högsta först)
  • Betyg
    (lägsta först)
Magnus G.
Det var lätt att handla på Pink or Blue leveransen kom en dag sent bara och kartongen var Var är öppnad förmodligen på grund av av av något under transporten däremot så fanns alla delar och allt var i bra skick så helhets mässigt är jag jag ganska nöjd
Nikoloz k.
jag er nojd
Abdulrahman A.
Jag är som gammal kund hos er och jag har köpt många grejor därför det var jätte enkelt att hitta ert webbsida. Jag är mycket nöjd och belåten av det. Tack ändå
Ramunas O.
All servise was perfect!
Marija Elisabeth J.
Bilderna i er webshop stämmer inte med verkligheten och ni tycks inte vilja rätta till era fel heller...
Arbenita o.
En av gåvagnarna var defekt. Magneterna fungerar inte alls och detta har ännu inte kompenserats.
Eunice L.
Allt var bra. Kundtjänst var hjälpsamt.
Malin H.
Mycket bra! Gogglade på bruder leksaker.
Mario M.
Jättebra, tack
Sara L.
Jag har googlat efter Sylvanianleksaker och hittade då er som sålde detta till mycket pris! Vi är jättenöjda och kommer få en glad tjej när hon vaknar upp på sin födelsedag :)

Vad är eKomi?

eKomi garanterar en oberoende och översiktlig service för insamling och administration av kundrecensioner från butiker, produkter och tjänster, vilket ger en säkrare handel för konsumenten.

eKomi Sigill