Certifikat

Utsedd med eKomis Bronskvalitetsstämpel!

Utsedd med eKomis Bronskvalitetsstämpel!

pinkorblue.se
pinkorblue.se
Babyutrustning och barnprylar i stort urval till kanon-priser. Beställ över 1000 kr så bjuder vi på frakten!

Fler

Färre

Autentiska kundrecensioner - från kunder till kunder

• Bedömningsdatum
    (högsta först)
  • Betyg
    (lägsta först)
Inger N.
Lätt att beställa och kort leveranstid. Bra sortiment. Enkelt att betala via Klarna efter att man mottagit leveransen.
Per-Emil B.
Dom hade den produkt jag sökte, beställning och leverans gick smidigt och snabbt. Dock så skickar ni ut så oerhört mycket Mail så det känns som att ni är väldigt oseriösa och förslet spamma kunder att köpa mer saker.
Annette K.
Bra sortiment, nice med erbjudande!
Carina W.
Tog lång tid innan varorna kom
agnieszka k.
Snabbt och enkelt sidan
Helen W.
Bra priser! Supersnabb leverans! Redan dagen efter beställningen! Hur är det ens möjligt!
Kommer definitivt handla här igen
Florentina A
*****
Tamara S.
Leveransen är jag inte alls nöjd med. Då min vara skickades till fel ombud och när jag väl åkte dit så hade den redan skickats iväg till "rätt" ombud. Fick felaktig information från er ett par gånger.
Frida W.
Tummen upp
Henrik K.
Efter beställning spammar ni något otroligt. 3 mail per dag.Detta gör att ni tappar mi, definitivt!
Tack för mig

Vad är eKomi?

eKomi garanterar en oberoende och översiktlig service för insamling och administration av kundrecensioner från butiker, produkter och tjänster, vilket ger en säkrare handel för konsumenten.

eKomi Sigill