Certifikat

Tilldelad eKomis Silverkvalitetsstämpel!
Tilldelad eKomis Silverkvalitetsstämpel!
pinkorblue.se
pinkorblue.se
Babyutrustning och barnprylar i stort urval till kanon-priser. Beställ över 1000 kr så bjuder vi på frakten!

Fler

• Betyg
    (högsta först)
  • Betyg
    (lägsta först)
Beställde suffletter till vår bugaboo donkey den 6/6, de har fortfarande inte levererats 18/6.
Beställer och betalar direkt. Får sedan ett mail med ”ledsen, men din produkt är slut”. Lite mailkorrespondens, som kändes lite svävande. Sedan får jag plötsligt ett mail med att mitt paket är på väg. Skulle varit en present till dop. Produkten var dock fin när den väl kom.
Helt nöjd med hela processen. Rekommenderar er med varm hand.
Snabbt och enkelt.
Jättenöjd snabb leverans
Snabbt och perfekt
pinkorblue.se Hej och tack för ditt omdöme :): Vad kul att höra! Ha en fin dag och välkommen åter! Med vänliga hälsningar, Viola pinkorblue.se Your pinkorblue.se team
Jag gjorde min beställning den 31 maj och nu den 13 juni (14 dgr senare) har jag fortfarande inte fått min leverans.
pinkorblue.se Hej och tack för att du lämnat ett omdöme! Vi ber verkligen om ursäkt för förseniingen och då vi fortfarande inte fått någon ny information av Postnord kommer vi självfallet att skicka en ny vara till dig. Vi kommer att fortsätta kontakten via mail för att lösa situationen för dig. Vi beklagar det inträffade och önskar en fin dag! Med vänliga hälsningar, Viola pinkorblue.se Your pinkorblue.se team
Jag har inte fått varan jag beställde en vecka efter att jag beställde.
pinkorblue.se Hej! Tack för din kommentar. Vi är hemskt ledsna att det blev fel med din leverans. Vi kan se att du varit i kontakt med oss och att vi skickat ut en ny vara som hämtats ut. Vi beklagar det inträffade och hoppas att du blev nöjd med din beställning till slut! Ha en fin dag! Med vänliga hälsningar, Viola pinkorblue.se Your pinkorblue.se team
Enkel o bra sida man fick genast veta om prudukter fanns. Snabb leverans. Enkel betalning. Och uppdatering till mig via mejl om att prudukter var skickad. Allt var lätt o smidigt .
pinkorblue.se Hej, tack för ditt omdöme.
Vad kul att höra att du uppskattade våe hemsida samt var nöjd med det resterande förloppet.

Ha en fin dag.

Med vänliga hälsningar,
Pär, pinkorblue.se Your pinkorblue.se team
Enkelt, snabbt, effektivt. Snabb leverans
pinkorblue.se Hej, tack för ditt omdöme.

Vad härligt att höra att du är nöjd med den snabba leveransen.

Ha en fin dag.

Med vänliga hälsningar,
Pär, pinkorblue.se Your pinkorblue.se team

Vad är eKomi?
eKomi tillhandahåller en opartisk och neutral feedbacksamling och förvaltningstjänst. eKomi samlar autentiska kundomdömen för butiker, produkter och tjänster.
eKomi Sigill