För företag»
Tilldelad eKomis Silverkvalitetsstämpel!

Omdömen om: pinkorblue.se

4.4  /  5

Beräknat från 1027 kundrecensioner
(de senaste 12 månaderna)
Totalt betyg 1849

Autentiska kundrecensioner

Alla kundrecensioner är från kunder som har fullföljt ett köp hos pinkorblue.se

/  5

Mycket bra pris på varan samt snabb leverans!
    Kommentar av pinkorblue.se:
    Hej och tack för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att du är nöjd med våra priser och att du fick hem det snabbt. Vi önskar dig en trevlig dag. Med vänliga hälsningar, Jonas Pinkorble.se

den 2017-11-20 kl. 17:40

/  5

Snabb leverans och enkelt med Klarna
    Kommentar av pinkorblue.se:
    Hej och tack så mycket för ditt omdöme! Trevligt att allt gick snabbt och enkelt med din beställning. Ha en fortsatt fin dag. Med vänliga hälsningar, Jonas Pinkorblue.se

den 2017-11-20 kl. 13:22

/  5

Enkelt att beställa, snabb leverans!
    Kommentar av pinkorblue.se:
    Hej och tack för ditt fina omdöme! Vad bra att det gick enkelt att beställa samt att du fick dina varor snabbt. Vi önskar dig en fortsatt bra dag. Med vänliga hälsningar, Jonas Pinkorblue.se

den 2017-11-20 kl. 13:14

/  5

Leverans. Fick aldrig någon avisering om att paketet anlänt och sedan skickades det tillbaka till leverantören. mycket trist kundupplevelse
    Kommentar av pinkorblue.se:
    Hej och tack för ditt omdöme! Det är tråkigt att din beställning gick som retur, det kan ha att göra med ofullständig aviseringsinformation. Hoppas det fungerar nästa gång. Vi önskar dig en trevlig fortsatt dag. Med vänliga hälsningar, Jonas Pinkorblue.se

den 2017-11-20 kl. 13:00

/  5

Snabb leverans, trevlig kundtjänst och bra priser!
    Kommentar av pinkorblue.se:
    Hej och tack för ditt fina omdöme! Fint vårt bemötande uppskattas, samt att priserna och leveranstiden möter förväntan. Vi önskar dig en fortsatt bra dag. Med vänliga hälsningar, Jonas Pinkorblue.se

den 2017-11-20 kl. 12:22

Bra
    Kommentar av pinkorblue.se:
    Hej och tack för omdömet! Vi önskar en fortsatt trvlig dag! Med vänliga hälsningar, Viola pinkorblue.se

den 2017-11-19 kl. 23:10

/  5

Ni lovar leveranstid inom 2-5 dagar.
    Ni lyckades inte leverera mina varor inom cirka två veckor!
    Ni borde kunna ha ett system där ni automatiskt meddelar kunden om varorna inte lämnar leverantören eller om det blir annat stopp i transportkedjan.
    Kunden ska inte behöva ägna tid åt att följa försändelserna och sedan agera.

Ert misslyckande och mitt jagande efter alternativa presenter i sista stund gör att jag inte kommer att använda era tjänster framöver.

I mailkontakterna jag tvingades ha med er har jag inget att invända. Kundservice svarade snabbt och korrekt och jag har fått tillbaka mina pengar.

Kommentar av pinkorblue.se:
    Hej och tack för ditt omdöme! Det är tråkigt att din försändelse blivit kraftigt försenat av en eller flera anledningar, samt att det har betytt extra arbete för dig. Vi beklagar verkligen detta! Vi glädjer oss över att du upplever ett bra bemötande av Kundtjänsten. Vi önskar dig en fortsatt bra dag. Med vänliga hälsningar, Jonas Pinkorblue.se

den 2017-11-19 kl. 16:08

/  5

De var tillmötesgående och hjälpsamma
    Kommentar av pinkorblue.se:
    Hej och tack - vad roligt att höra! Ha en fortsatt fin dag! Med vänliga hälsningar, Viola pinkorblue.se

den 2017-11-17 kl. 22:34

/  5

Snabba leveranser och konkuranskraftiga priser.
    Kommentar av pinkorblue.se:
    Hej och tack för det trevliga omdömet! Vi önskar dig en fortsatt fin dag :). Med vänliga hälsningar, Viola pinkorblue.se

den 2017-11-17 kl. 12:11

/  5

Snabb leverans, bra pris, fina leksaker.
    Kommentar av pinkorblue.se:
    Hej, tack för omdömet! Kul att höra :). Ha en fortsatt trevlig dag! Med vänliga hälsningar, Viola pinkorblue.se

den 2017-11-17 kl. 09:00

pinkorblue.se

• Babyutrustning och barnprylar i stort urval till kanon-priser. Beställ över 500 kr så bjuder vi på frakten!

• Adress:

• Michael Ambros
    eKomi CEO

eKomi garanterar:

• Pålitlig service
  • Säker och transparent online shopping
  • Realtidsuppdatering om företagens kvalitet
  • 1617 positiva recensioner!

Vad är eKomi?

eKomi tillhandahåller en opartisk och neutral feedbacksamling och förvaltningstjänst. eKomi samlar autentiska kundomdömen för butiker, produkter och tjänster.
mer »

eKomi Sigill