För företag»
Tilldelad eKomis Silverkvalitetsstämpel!

Omdömen om: pinkorblue.se

4.5  /  5

Beräknat från 1141 kundrecensioner
(de senaste 12 månaderna)
Totalt betyg 2206

Autentiska kundrecensioner

Alla kundrecensioner är från kunder som har fullföljt ett köp hos pinkorblue.se

Allt var bra!
    Kommentar av pinkorblue.se:
    Hej och tack för ditt fina omdöme. Vad trevligt att verkligen allt fungerade bra! Vi önskar dig en trevlig helg och välkommen åter :). Med vänliga hälsningar, Jonas pinkorblue.se

den 2018-02-16 kl. 09:38

/  5

Snabb leverans och snabba o trevliga vid reklamation. Inget att anmärka på.
    Kommentar av pinkorblue.se:
    Hej och tack att du lämnat ett omdöme. Vad bra att du fick hem din leverans såsnabbt och att vi kunde hjälpa dig bra vid reklamationen. Vi önskar dig en trevlig helg och välkommen åter. Med vänliga hälsningar, Jonas pinkorblue.se

den 2018-02-16 kl. 06:27

/  5

Jag tyckte allt funkade hur bra som helst
    Kommentar av pinkorblue.se:
    Hej och tack att du lämnat ett omdöme. Det gör oss glada att allt fungerade så bra! Vi önskar dig en trevlig helg och välkommen åter. Med vänliga hälsningar, Jonas pinkorblue.se

den 2018-02-15 kl. 15:48

Inga kommentarer
    Kommentar av pinkorblue.se:
    Hej och tack att du lämnat ett omdöme. Vi hoppas att du blivit nöjd med din beställning :). Vi önskar dig en trevlig helg och välkommen åter. Med vänliga hälsningar, Jonas pinkorblue.se

den 2018-02-15 kl. 08:59

Bra prisar, snabb leverans
    Kommentar av pinkorblue.se:
    Hej och tack att du lämnat ett omdöme. Härligt att du gillar våra priser och att du fick hem din beställning snabbt :). Vi önskar dig en trevlig helg och välkommen åter. Med vänliga hälsningar, Jonas pinkorblue.se

den 2018-02-15 kl. 08:28

Ok
    Kommentar av pinkorblue.se:
    Hej och tack att du lämnat ett omdöme. Vad bra att det fungerade bra. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag och välkommen åter. Med vänliga hälsningar, Jonas pinkorblue.se

den 2018-02-14 kl. 11:12

/  5

Lätt beställningprocess och mycket snabb leverans där paketet kunde spåras hela vägen.
    Mycket nöjd med allt!
    Kommentar av pinkorblue.se:
    Hej och tack att du lämnat ett omdöme :). Vad fint att du blivit nöjd med precis allt! Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag och välkommen åter. Med vänliga hälsningar, Jonas pinkorblue.se

den 2018-02-14 kl. 10:51

/  5

Snabb leverans och allt såg bra ut efter leverans.
    Kommentar av pinkorblue.se:
    Hej och tack att du lämnat ett omdöme. Härligt att allt såg bra ut och att du fick hem beställningen så snabbt! Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag och välkommen åter. Med vänliga hälsningar, Jonas pinkorblue.se

den 2018-02-14 kl. 10:37

/  5

Smidigt att beställa, bra leveranstid och slutligen jättebra vara!
    Kommentar av pinkorblue.se:
    Hej och tack att du lämnat ett så fint omdöme. Det gör oss glada att du blivit så nöjd med din beställning :)! Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag och välkommen åter. Med vänliga hälsningar, Jonas pinkorblue.se

den 2018-02-14 kl. 10:25

/  5

passade mitt barn bra och var lätt monterad
    Kommentar av pinkorblue.se:
    Hej och tack att du lämnat ett omdöme. Vad fint att det passade bra och att den var lättmonterad! Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag och välkommen åter. Med vänliga hälsningar, Jonas pinkorblue.se

den 2018-02-13 kl. 15:09

pinkorblue.se

• Babyutrustning och barnprylar i stort urval till kanon-priser. Beställ över 1000 kr så bjuder vi på frakten!

• Adress:

• Michael Ambros
    eKomi CEO

eKomi garanterar:

• Pålitlig service
  • Säker och transparent online shopping
  • Realtidsuppdatering om företagens kvalitet
  • 1939 positiva recensioner!

Vad är eKomi?

eKomi tillhandahåller en opartisk och neutral feedbacksamling och förvaltningstjänst. eKomi samlar autentiska kundomdömen för butiker, produkter och tjänster.
mer »

eKomi Sigill