För företag»
Certifikat för:
Utsedd med eKomis Silverkvalitetsstämpel!
Utsedd med eKomis Silverkvalitetsstämpel!

Omdömen om:

4.4  /  5

Beräknat från 831 kundrecensioner
(de senaste 12 månaderna)
totala betyg 1149

Autentiska kundrecensioner

Alla kundrecensioner är från kunder som har fullföljt ett köp hos pinkorblue.se

/  5

Gick lätt och smidigt. Snabb leverans och bra kontakt.

den 2017-03-28 kl. 21:35

Bra priser, snabb leverans. Rekommenderas

den 2017-03-28 kl. 21:28

Snabbt och smidigt!

den 2017-03-28 kl. 16:42

/  5

Köpte en bilbarnstol till bra pris. Stolen kom inom 3 dagar.

den 2017-03-27 kl. 17:31

Jättenöjd!

den 2017-03-27 kl. 08:10

/  5

Fick ingen avi när paketet kommit fram så efter någon vecka spårade jag paketet och såg att det legat ett tag på utlämningsstället.

Tyvärr hade produkten endast tyska instruktioner, men efter lite websök så hittade vi svenska instruktioner att ladda ner från barngrindens tillverkare.

När vi monterade upp barngrindens så fungerar inte stängningen. "Rullgardinen" rullar bara in cirka 20 cm av grinden, sen får man stå och rulla in resten för hand.

Har kontaktat kundservice i fredags och hoppas på en smidig reklamation av varan till veckan.

den 2017-03-26 kl. 14:57

/  5

Jag hade gärna velat rekommendera och sätta högre betyg men eftersom jag fortfarande inte fått min beställning som gjordes 8 mars blir det svårt. Har fått snabbt svar från kundservice men utan produkt som är en present känns det väldigt misslyckat även om det kanske inte är leverantören tappat bort paketet så är det ändå till dem man betalat mer än *** för något jag inte fått. Blir att komma tomhänt på Babyshowern vilket känns hemskt så det får nog bli fysisk butik nästa gång.

den 2017-03-26 kl. 08:21

/  5

Snabb leverans och bästa pris! Skulle rekommendera vidare sant handla från pinkorblue igen. Jättenöjd.

den 2017-03-25 kl. 12:35

/  5

Beställningen fungerade utmärkt, precis som allt annat. Snabb leverans och allt var OK. Den enda anmärkningen blir att varan var förpackad i en för storlåda, vilket hade förstört lådan under transport. Men varan verkade ha klarat sig ändå. Har tyvärr inte kunnat prova den.

den 2017-03-24 kl. 17:45

/  5

Speldosorna som jag beställer tycker jag ska vara mer samlade. Sen så har jag bara bra betyg att ge er. Beställningarna skickas snabbt och de är i mycket god kvalité. Jag kan mycket väl rekommendera er till andra.

den 2017-03-23 kl. 17:31

pinkorblue.se

• Babyutrustning och barnprylar i stort urval till kanon-priser. Beställ över 500 kr så bjuder vi på frakten!

• Adress:

• Michael Ambros
    eKomi CEO

eKomi garanterar:

• Pålitlig service
  • Säker och transparent online shopping
  • Realtidsuppdatering om företagens kvalitet
  • 1001 positiva recensioner!

Vad är eKomi?

eKomi tillhandahåller en opartisk och neutral feedbacksamling och förvaltningstjänst. eKomi samlar autentiska kundomdömen för butiker, produkter och tjänster.
mer »

eKomi Sigill