Certifikat

Utsedd med eKomis Standardkvalitetsstämpel!
Utsedd med eKomis Standardkvalitetsstämpel!
Lampornu.se
Lampornu.se
På LamporNu.se hittar du mängder av ljuskällor och armaturer från världsledande varumärken. Investera i bra pordukter med LED, CDM, halogen, lågenergi, PL, TL och många fler till marknadens bästa priser! Är du osäker på vad du ska beställa? Kontakta oss och få rådgivning från vårt professionella team.

Fler

(högsta först)
  • Betyg
    (lägsta först)
Snabb service
Lampornu.se Hej! Tack för ditt omdöme! Trevlig helg, hälsningar Alexander. Your lampornu.se team
Fick produkterna, fint packade.
Följande behöver förbättras:
Leveranstider stämde inte,
Sluta spamma min mailbox efter lagd order
Sa att de skulle leverera samma dag men de har inte ändrat lämnat till posten än två veckor senare
Snabb leverans och bra emballage
Rätt produkt till rätt pris och snabb leverans!
Bra urval av led-lampor! Bra priser. Ganska snabb och korrekt leverans. Leverans kom från Tyskland, vilket gjorde att det tog lite längre tid.
Lampornu.se Hej, tack för din recension! Trevlig helg, hälsningar Alexander Your lampornu.se team
Utmärkt!
Verkar seriöst företag men beställ i god tid då leveransen
kommer från utlandet . Har idag gått 10 dar och 2 återstår
innan sändningen är hos ombud.
Prissättningen var mycket bra och stort utbud. Leveransen kunde kanske gått lite fortare. Rekommenderar att handla hos Lampornu.se.
Lampornu.se Hej! Tack för ditt omdöme! Vi hoppas att du är nöjd med dina produkter! Hälsningar från Lampornu.se Your lampornu.se team
Till exempel leverera INNAN ni ber om betyg!!!!!
Lampornu.se Hej! Ibland blir leveranser försenade, något som oftast står utanför vår kontroll, tyvärr. Vi hoppas ändå att du är nöjd med dina produkter! Vid frågor kan du alltid höra av dig till vår kundtjänst. Hälsningar från Lampornu.se Your lampornu.se team

Vad är eKomi?
eKomi tillhandahåller en opartisk och neutral feedbacksamling och förvaltningstjänst. eKomi samlar autentiska kundomdömen för butiker, produkter och tjänster.
eKomi Sigill