Certifikat

Tilldelad eKomis Silverkvalitetsstämpel!

Tilldelad eKomis Silverkvalitetsstämpel!

emp-shop.se
emp-shop.se
"EMP grundades år 1986 i Lingen, Tyskland - av fans för fans! EMP har sedan dess vuxit till att bli Europas ledande e-handelsföretag inom rock- och underhållningsmerchandise. I EMP:s utbud hittar du kläder, accessoarer, smycken, DVD:er, musik och mycket, mycket mer.. EMP står för, och har alltid stått för, en individuell livsstil - något som miljontals fans delar med oss. Med ett varierat sortiment på över 30000 artiklar, inklusive licensierade produkter från internationellt erkända band som Metallica, AC / DC och Iron Maiden och även från film och serier, som Star Wars, Harry Potter, The Walking Dead och många fler. EMP levererar till miljontals fans i nästan alla länder i Europa. Du hittar hela sortimentet och mer information på www.emp-shop.se."

Fler

Färre

Autentiska kundrecensioner - från kunder till kunder

• Bedömningsdatum
    (högsta först)
  • Betyg
    (lägsta först)
Alltid lika nöjd 🤟
Är mycket nöjd med eran snabba leverans. Ni är bäst
Snabb leverans bra service trevlig personal
Har alltid älskat att handla från er. Kläder/skor har alltid varit perfekta
Enkel och snabb beställning!
Alltid snabb återkoppling och leverans. Kläderna och andra varor jag beställer har alltid rätt storlek, kvalitet och färg. Mycket nöjd!
Bra utbud av sånt som jag gillar
jävligt lång leveranstid på vissa produkter även om ni säger att det "finns i lager".....sen gör dom inte det.....
Mer coola kläder ;)
fortsätt ha coola kläder ;)

Vad är eKomi?

eKomi garanterar en oberoende och översiktlig service för insamling och administration av kundrecensioner från butiker, produkter och tjänster, vilket ger en säkrare handel för konsumenten.

eKomi Sigill