Certifikat

Tilldelad eKomis Silverkvalitetsstämpel!

Tilldelad eKomis Silverkvalitetsstämpel!

emp-shop.se
emp-shop.se
"EMP grundades år 1986 i Lingen, Tyskland - av fans för fans! EMP har sedan dess vuxit till att bli Europas ledande e-handelsföretag inom rock- och underhållningsmerchandise. I EMP:s utbud hittar du kläder, accessoarer, smycken, DVD:er, musik och mycket, mycket mer.. EMP står för, och har alltid stått för, en individuell livsstil - något som miljontals fans delar med oss. Med ett varierat sortiment på över 30000 artiklar, inklusive licensierade produkter från internationellt erkända band som Metallica, AC / DC och Iron Maiden och även från film och serier, som Star Wars, Harry Potter, The Walking Dead och många fler. EMP levererar till miljontals fans i nästan alla länder i Europa. Du hittar hela sortimentet och mer information på www.emp-shop.se."

Fler

Färre

Autentiska kundrecensioner - från kunder till kunder

• Bedömningsdatum
    (nyaste först)
  • Bedömningsdatum
    (äldsta först)
  • Betyg
    (högsta först)
  • Betyg
    (lägsta först)
Snygga och kul grejer och snabb leverans. Bra med recensioner, t ex vid beskrivning om storlekarna varierar. Lätt att söka efter det man vill kolla på.
Tydlig & bra information i samband med köp!
bra
Väldigt nöjd.
Enkelt att beställa och snabba leveranser.
Enkelt att beställa och även att byta/ skicka tillbaka om det behövs
Bra sida, enkel att använda. Snygga kläder och bra kvalité vad jag märkt. Jag drar mig dock från att handla när det inte är fri frakt då *** kr är lite mycket
****
Mycket bra service.
Trevlig personal .
Snabba svar.
Helt okå 🤘👍😁
En femma av mej
Ganska nöjd!
Smycken är jätte dyra.
Allt är bra förutom era rabattkuponger med alla dess villkor. De kunde ni förenkla till att gälla alla varor vid nästa beställning.
Mvh
***

Vad är eKomi?

eKomi garanterar en oberoende och översiktlig service för insamling och administration av kundrecensioner från butiker, produkter och tjänster, vilket ger en säkrare handel för konsumenten.

eKomi Sigill