Certifikat

Tilldelad eKomis Silverkvalitetsstämpel!

Tilldelad eKomis Silverkvalitetsstämpel!

emp-shop.se
emp-shop.se
"EMP grundades år 1986 i Lingen, Tyskland - av fans för fans! EMP har sedan dess vuxit till att bli Europas ledande e-handelsföretag inom rock- och underhållningsmerchandise. I EMP:s utbud hittar du kläder, accessoarer, smycken, DVD:er, musik och mycket, mycket mer.. EMP står för, och har alltid stått för, en individuell livsstil - något som miljontals fans delar med oss. Med ett varierat sortiment på över 30000 artiklar, inklusive licensierade produkter från internationellt erkända band som Metallica, AC / DC och Iron Maiden och även från film och serier, som Star Wars, Harry Potter, The Walking Dead och många fler. EMP levererar till miljontals fans i nästan alla länder i Europa. Du hittar hela sortimentet och mer information på www.emp-shop.se."

Fler

Färre

Autentiska kundrecensioner - från kunder till kunder

• Bedömningsdatum
    (nyaste först)
  • Bedömningsdatum
    (äldsta först)
  • Betyg
    (högsta först)
  • Betyg
    (lägsta först)
Har alltid varit nöjd med produkterna jag beställt hållbar kvalitet mvh ***
Supernöjd med hur hemsidan funkar och toppen service, bra leveranstid och väl packade varor. Mitt ända klagomål (mer konstruktiv kretik) är att man kan inte beställa inom Sverige via appen, Sverige dyker inte upp som alternativ så man får göra det via hemsidan istället. Annars är jag supernöjd👍
Det ni gör gör ni jävligt bra. Kvalitet på bandmerchen och mycket snygga bandit kläder. Stora utbud.

Ni skulle kunna lägga ned leksaksffärsdelen och skita i att ha bobble heads och annat orelaterat krimskrams ingen lär köpa från er ändå.

Sedan är det ofta lite dyrt. Beställde en hoodie senast igår och tycker att det är lite blodigt att hosta upp *** spänn för En bandhoodie.

De skall inte kosta mer än *** spänn om det inte är nått särskilt med dem.

Sen kunde ni ju hitta nån som ordande upp bland kategorier och katalogisering både i er katalog och på hemsidan för det är bitvis lide rörigt.
Min erfarenhet av EMP är bra !
Jag beställer varor för nästan ***- men får ändå betala frakt. Riktigt uselt måste jag säga. I övrigt funkade det bra
bra kvalite
Enkelt att hitta det man söker och dessutom så var den produkten som jag köpte billigare än på andra skivförsäljningssidor.
Smidigt lätt&enkelt och bra grejor&snabb leverans.TACK!!!
Allt funkade bra, men storleksguiden stämde inte överens med tröjan jag fick hem. blev tvingad att returnera den och byta storlek.
Bra utbud, bra service

Vad är eKomi?

eKomi garanterar en oberoende och översiktlig service för insamling och administration av kundrecensioner från butiker, produkter och tjänster, vilket ger en säkrare handel för konsumenten.

eKomi Sigill