Certifikat

Tilldelad eKomis Silverkvalitetsstämpel!

Tilldelad eKomis Silverkvalitetsstämpel!

emp-shop.se
emp-shop.se
"EMP grundades år 1986 i Lingen, Tyskland - av fans för fans! EMP har sedan dess vuxit till att bli Europas ledande e-handelsföretag inom rock- och underhållningsmerchandise. I EMP:s utbud hittar du kläder, accessoarer, smycken, DVD:er, musik och mycket, mycket mer.. EMP står för, och har alltid stått för, en individuell livsstil - något som miljontals fans delar med oss. Med ett varierat sortiment på över 30000 artiklar, inklusive licensierade produkter från internationellt erkända band som Metallica, AC / DC och Iron Maiden och även från film och serier, som Star Wars, Harry Potter, The Walking Dead och många fler. EMP levererar till miljontals fans i nästan alla länder i Europa. Du hittar hela sortimentet och mer information på www.emp-shop.se."

Fler

Färre

Autentiska kundrecensioner - från kunder till kunder

• Bedömningsdatum
    (nyaste först)
  • Bedömningsdatum
    (äldsta först)
  • Betyg
    (högsta först)
  • Betyg
    (lägsta först)
Lätt navigerad hemsida, snabb leverans.
I stort bara positiv det som skulle lyfta EMP likt jag skrivit tidigare i jämförelse med typ Ginza osv är mera specialare (handlar uteslutande musik framförallt LP men även en del CD,DVD,BR) begränsade utgåvor, signerade plattor, kanske göra något via klubben mm osv. Varför inte ett nyhetsbrev/mail med förhandsinfo, recensioner, helt nya grupper mm
Väldigt bra tycker jag själv fick beställningen i tid vilket var , bra kvalite, storlekarna skulle man behöva gå upp lite från sin vanliga storlek, i oversized tröja kunde jag ha min vanliga storlek o då var den lite stor men det gillar jag.. överlag så är jag nöjd med min beställning och har bra erfarenhet av emp hittills
Fräcka kläder dock lite dyrt hade velat köpa fler kläder .
Lätt och smidigt att handla. Sortimentet är bra.
Jag vill att det är lättare att få den rabatt som meilen säger jag ska få. Denna gång var det *** på en acossear, men jag fick inte rabatt på väskan jag beställde fast jag handlat fler än 2 plagg. Annars är det kanonbra att handla från er, snabb leverans och fina grejer!
Bra bra ***
Beställningen jag påbörjade i går hade jag lagt till en tekopp, Freaks like me drink Tea, när jag efter att ha tittat igenom hela rean skulle lägga beställningen så fanns det inga koppar kvar :-( Trodde att jag genom att lägga till den till beställningen hade den reserverad fram till köp. I och med fraktkostnaden vill jag kunna lägga en större beställning istället för massa små.
Borde framgå att en vara bara reserveras i ett visst antal minuter, så slipper jag som kund bli besviken på att den vara jag lagt i kundkorgen är slutsåld när jag väl ska beställa och betala.
Skulle vilja ha en "tillbaka"-knapp då den ibland backar flera steg när jag tittat på en produkt och då är det svårt att veta var jag var.
Bra/kul sortiment och snabba leveranser.

Vad är eKomi?

eKomi garanterar en oberoende och översiktlig service för insamling och administration av kundrecensioner från butiker, produkter och tjänster, vilket ger en säkrare handel för konsumenten.

eKomi Sigill