Certifikat

Tilldelad eKomis Silverkvalitetsstämpel!

Tilldelad eKomis Silverkvalitetsstämpel!

Deichmann SE
Deichmann SE
Deichmann Online Shop ger dig en överblick över hela vår skokollektion. Här hittar du både sommar- och vintermodeller, extra stora och extra små storlekar. I Onlineshoppen har du alltid fri frakt och retur, men även möjlighet för att returnera direkt i en av våra 28 butiker runt om i landet.

Fler

Färre

Autentiska kundrecensioner - från kunder till kunder

• Bedömningsdatum
  • Betyg
    (lägsta först)
Bästa
Jag var nöjd med allt.
Fick ej den utlovade 100-lappen. I mail svar från er kunde man inte åtgärda i efterhand. Jag fick välja på att skicka tillbaka skorna och sen beställa om dem för att få rabatten! Alternativt vänta till nästa beställning. Omständligt, tycker jag. Att skicka tillbaka och beställa om kostar ju er mycket mer!
Annars ok.
Hela beställningsprocessen har varit utan anmärkning och smidigt har fått exakt i tid allt. Bra service och jag hade följt mitt packet genom postnord och det var exakt som ni uppdaterade mig.
Posten som leverantör fungerar dåligt, jag får åka 2 mil för att lösa ut paketet. Om ni sänder MTD får jag lev. direkt hem.
Skulle rekommendera er till andra, bra priser och lätt att hitta de man söker..
Bra pris! Bra kvalitet !
Allt fungerade perfekt
Snabb o enkel beställning och leverans.
Bra kvalitet. Och snabb leverans. Smidigt att beställa.

Vad är eKomi?

eKomi garanterar en oberoende och översiktlig service för insamling och administration av kundrecensioner från butiker, produkter och tjänster, vilket ger en säkrare handel för konsumenten.

eKomi Sigill